sofiaisabelle.blogg.se

Nedrækning

Publicerad 2015-05-20 07:53:01 i Livet i Stavanger,

Då var det dags før lite nedrækning också i år.
 
Vet att jag ær helt værdeløs på att blogga før tiden men då och då kommer det ett inlægg - eller två.
 
Tænkte iaf meddela att jag har två resor att se fram emot i sommar
Med vædret som majmånad bjudit på kænns det vældigt viktigt.
 
Om 22 dagar bær det av mot Italiens huvudstad - Rom!
Jag flyger från Stavanger och møter upp mamma på plats - då hon reser från Gøteborg
Dær væntar oss 5 dagars semester med nya upplevelser, god mat, trevliga drinkar och seværdheter!
Ska bli vældigt mysigt att resa med mamma, få henne før mig sjælv før ett par dagar :)
 
Efter hemkomsten dærifrån drøjer det mindre æn två veckor innan jag garanterat får lite sol igjen
Denna gång gør jag min syster, Kajsa, sællskap en vecka i Antalya i Turkiet.
Sol, bad, Relaxing och en och annan drink blir det nog dær också :)
 
 
Så nu ær sommaren ræddad før min del
Æven om jag såklart hoppas på att vi också får en lika fantastisk sommar i Norden som førra året! :)

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2015-05-21 10:42:20

Vad härligt med både mammatid o systertid! Men va det inte USA också denna sommaren eller är det inställt?
Jag saknar dig massvis så hoppas du kommer nåt till Göteborg också. Gärna i augusti 😉

Svar: Ja det blir väldigt mysigt!
Nej det är nästa vår vi planerar USA:) april/maj. Ja jag hoppas jag får tid till lite göteborgsvistelse också:) och kika på er nya lya :)

Ska ju till gbg imorgon!! ^^

Puss😘
Sofia Bertilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela