sofiaisabelle.blogg.se

Renés brygga

Publicerad 2015-03-11 21:59:36 i Hälsa och Fitness, Livet i Stavanger,

Alltså Renés brygga - vilket supermysigt program! :)

Sitter och mysig i soffan med Fredrik.
Kajsa är på väg hit, flyget från Oslo var förstås lite sent (men inte inställt!!)
Så väntar mig att hon hör av sig snart så jag kan komma och möta henne vid bussen:)

Idag har Stavanger bjudit på riktigt härligt vårväder
Det firade jag genom att dra på mig ryggsäcken, snöra på mig joggingskorna - och springa hem från jobbet
Sprang längs med havet - en sträcka på närmare 11km
Det var lite tungt då mina vader var riktigt stumma
Men knäna höll och konditionen kändes fin fin:)

Hade tänkt bjuda mina kollegor på lite nyttiga bakverk imorgon - dagen till ära

Men efter 2,5timmars donande hamnade hela skiten i slasken
Chokladbollar utan socker, say no more...
Det var inte gott
Försökte rädda de, med både honung och agavesirap
Tillslut gav jag upp och öste i socker, men alla krossade nötter (som ersatte havregryn i receptet för att hålla det glutenfritt) tog över all smak.

Tänkte evt springa förbi affären och köpa något färdigt. Men, nej.. 
Mina kollegor får klara sig utan ..


Snart får Kajsa faktiskt komma :)

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2015-03-12 06:31:48

Hipp hipp hurra hurra hurra hurra!!!!!! På bästa Sofia födelsedag!!!!! Saknar dig vännen, ha en toppendag!!!

Svar: Tack hjärtat!!! ❤️ Saknar dig också! Jag lovar att ha en superdag:)
Sofia Bertilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela