sofiaisabelle.blogg.se

Massa presenter!

Publicerad 2015-03-12 07:10:23 i Livet i Stavanger,

När man fyller 25 får man tydligen massa presenter igen :D
Tror inte jag fått så mycket presenter sedan jag fyllde typ 10
Och då återstår det tydligen presenter tills jag kommer hem från jobbet 
När man fyller 25 måste man tydligen jobba för att förtjäna det :O

Blev uppvaktad med riktig skönsång på sängen av Fredrik och Kajsa, plus mamma och pappa på telefon.
(De lyckostarna ska förresten åka på Semester idag - Kilimanjaro, Safari och Zanzibar väntar de!! :) )

Nu är jag påväg till jobbet för några timmars jobb - till 12 tänkte jag mig.
Måste utbetala lite reseräkningar innan jag får ta helg!

Nya byxor och ny tunika låg i två av paketen från mamma och pappa :)

Plus ett fint fotografi som mamma tyckte jag borde ha på skrivbordet på jobbet - bild kommer^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela