sofiaisabelle.blogg.se

Helg, redan?

Publicerad 2015-03-05 21:37:39 i Livet i Stavanger,

Efter att jag kom hem från Sverige har dagarna rusat iväg - och imorgon är det redan fredag. 
Mars månad är här och om en vecka är det dags för mig att fira ett kvarts sekel
För den 12mars blir jag tydligen 25år 
Och det är nog ingen nyhet att jag älskar att fylla år
Och inte blir det tråkigare av att min fina syster (Kajsa) kommer till Stavanger på besök!
På onsdag kväll beräknas hon trilla in, om nu inte hon har samma oflyt med flyget som jag hade i början av veckan.
Jag har inte nämnt det här, men jag blev strandsatt i Oslo natten till tisdag på grund av inställt flyg - det var lagom kul..

Nu ska jag läsa lite innan det är dags för att dejta kudden! 

Helgen närmar sig, med stora kliv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela