sofiaisabelle.blogg.se

Bortskämd!!

Publicerad 2015-03-12 12:49:25 i Livet i Stavanger,

Känner mig otroligt uppvaktad och uppskattad av mina kollegor!
Otaliga kramar och gratulationer har jag fått.
När jag kom upp från lunchen väntade en hel hög med ballonger vid mitt skrivbord

Och min chef hade ansträngt sig ordentligt genom att släpa med en helt fantastisk tårta till jobbet och bjöd in hela avdelningen till Födelsedagsfika


Jag blir helt varm inombords! :)

Nu har jag i alla fall lämnat jobbet.
Solen skiver från en klarblå himmel och det är riktigt varmt ute!
Väl hemma väntar tydligen ännu mer paket på mig (herregud!)
Och därefter ska vi gå på sightseeing i Stavanger! :)


Detta är den bästa födelsedagen någonsin, tveklöst! Och då har vi bara kommit halvvägs :)
Tack alla inblandade!!! :)

❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela