sofiaisabelle.blogg.se

Farbror doktor

Publicerad 2015-01-30 18:51:22 i Dagens bild, Livet i Stavanger,


Sedan ett halvår tillbaka har jag från och till haft ont i min vänstra handled.
I december tog jag mig till läkaren för att kolla upp den, min läkare bokade in tid för röntgen, vilket genomfördes i början av januari.
Idag var det tid för återbesök och kontroll av vad röntgenplåtarna visade.
Inga skelettskador, men tydligen har jag en skada på en disk mellan kotorna i handleden.

Även om jag fick besked om att det måste få läka av sig själv (och att det vanligtvis tar mellan ett och två år) så känns det i alla fall väldigt skönt att det fanns en förklaring för smärtan.
Skulle försöka att undvika göra de saker som gör ont annars var det nog ingen fara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela