sofiaisabelle.blogg.se

Nyheter av olik karaktär

Publicerad 2015-04-13 19:39:58 i Hälsa och Fitness, Livet i Stavanger, Tillbakablickar och Sverigelängtan,

Sista dagarna har tankarna på Göteborg varit starkare än vanligt.
Både positiva och mindre positiva nyheter gör att det känns lite jobbigt
Men jag inser också att jag inte är klar
Inte klar här i Stavanger
Inte klar med alla drömmar
Och framför allt inte klar för att vända åter
Får bara se det som en tillfällig svacka
Det går över, det vet jag.
Och jag vet också att den dagen kommer
Dagen då vi känner oss tillräckligt tillfreds för att flytta hem igen
Men ännu är den tanken avlägsen
Ännu är det nog lång tid kvar

Är nu påväg ner till Mariero för första klassen av Polefitness med fina Emilia!
Det ska bli kul och spännande
Men jag får erkänna att det är lite nervöst också!
8 veckor ska vi ge det, 2 klasser i veckan
Ska bli spännande att se vad vi kan åstadkomma till sommaren 😉


Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2015-04-14 17:48:54

Tråkigt med dåliga nyheter:( hoppas att vad det än är blir bättre snart. Vi finns ju här när du är redo för att komma hem:) hoppas polefitness var skoj, jag har testat poledancing en gång, va jäkligt svårt haha! Ha det fint vännen! Puss!!

Svar: Ja, det är ingen större fara. Lite omställning i Stavanger bara. Skriver mer när det blir officiellt:)
Polefitness var sjukt tufft. Har sån galen träningsvärk idag. Har också provat poledance en gång innan. Detta är främst styrkebiten, inte så mkt dans alltså :) mycket akrobatik uppe på stången.
Lär bli stark i överkropp! :P

Puss❤️
Sofia Bertilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela