sofiaisabelle.blogg.se

Trött måndagsmorgon

Publicerad 2014-09-22 07:59:13 i Livet i Stavanger,

Att ta sig upp ur sängen i morse var en mardröm
Och inte är det enklare när man har en fin sambo som ligger och kramar om en och pillar sådär gott i håret
Men jag klagar inte alls
Är bara väldigt lycklig att jag har en så fin pojkvän
I natt (dessvärre bara i en dröm) fick jag en fantastisk guldring av honom 
Den verkliga ringen verkar dock dröja ett tag
Men jag håller hoppet uppe!

Står just nu och väntar på bussen
Som borde komma vilken sekund som helst
Ja, nu faktiskt!!
Framför mig har jag en ganska lång dag på kontoret
Efter förra veckans konstanta resande och hotellvistelser har arbetet hopat sig lite och det måste jobbas i kapp
Kanske inte minst för jag imorgon ska iväg på kurs och då ytterligare en dag från kontoret försvinner


Har i övrigt haft en lugn men skön helg
Efter att Viking igår förlorade med 0-1 mot ett lag från Kristiansand bjöd vi hem Ane och Charlie på lite vin
Så det blev lite sent igår
Men det var det värt, väldigt trevligt avslut på helgen
Tar dock emot att jag är den enda som ska jobba idag då Ane har tagit semester! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela