sofiaisabelle.blogg.se

Så skönt att vara tillbaka

Publicerad 2014-11-18 19:03:11 i Halvmaratonutmaningen 2014/2015, Hälsa och Fitness, Livet i Stavanger,

Lördagens löppass med 6minuterstempo var bara början

Igår klarade jag dryga milen (11km) på ca 64min (5.50minuters tempo)

Och idag, med Fredriks hjälp, maxade jag ordentligt! 6km på dryga 33min (5,36min/km!!)
Det var tufft men jag var på bra humör hela rundan trots att Fredrik låg en meter framför mig hela rundan (något som i vanliga fall brukar driva mig till vansinne). Ett par gånger tog jag kraft till mig för att komma jämnt med honom, men det resulterade bara i ännu högre tempo och vips så var han en meter framför mig igen!
Den där "andra andningen" var inte fullt med mig idag heller, men det gick ju tydligen bra ändå:)

Min spännis till pojkvän efter ett gäng armhävningar och andra styrkeövningar;)
Älskar dig!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela