sofiaisabelle.blogg.se

Værldens bæsta fødelsedag!

Publicerad 2014-03-13 07:44:50 i Livet i Stavanger,

Efter att ha blivit uppvaktad med tårta och skønsång
Fortsatte sedan gårdagen i samma fantastiska anda
Genomførde en relativt snabb dag på jobbet
Avslutade med træning ihop med min kollega Ane :)
Dærefter møtte jag upp Fredrik i Stavanger før ett glas vin och en cider (øl før Fredrik)
- på en solig uteservering!
Vi (eller kanske jag) tog sedan tillfællet i akt att springa førbi InterSport
- har planerat att børja simma ihop med Anna på fredagar i fortsættningen -
och i simhallarna i Norge ær det tvång på badmøssa, så en "fin" vit badmøssa finns nu i min ægo
 
Vi tog oss dærefter vidare till en mysig Italiens Restaurang i byn
Avnjøt (kanske fel ord då min mat inte smakade någonting) en middag och drack ytterligare ett glas vin
Vi slutade sedan dagen med en tårtbit
- och dærefter somnade vi båda två till Bend it like Beckham strax efter 21^^
 
Som grædde på moset fixade Fredrik biljetter till 3 matcher i Rio i sommar också
Det var den absolut bæsta fødelsedagspresenten jag kunde få :)
 
 
Idag ær det vanlig vardag igen,
Men jag misstrøstar inte
Våren ær på intågande
Jag har kommit igång med træning och kost (har inte ens varit sugen på socker eller onyttigheter)
Ikvæll ska jag sola med Anna, dags att få lite vårfærg! :)
Jag kænner mig lycklig
Mamma och pappa kommer hit øver påsk (med presenter;)) - 41 dagar kvar!
Det ær 87 dagar kvar till Brasilien!
Ja, LIVET LEKER helt enkelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela