sofiaisabelle.blogg.se

Blivit med Epilator

Publicerad 2014-03-18 08:32:20 i Livet i Stavanger,

Efter att ha funderat på det ett tag
Och frågat syster om vad hennes erfarenheter ær
Køpte jag mig igår en Epilator, en Braun Silk-épil 5185
Och inte var det det skønaste jag gjort
Fy i helvete vad ont det gjorde
Men eftersom Kajsa sagt åt mig att ge det ett par gånger
så ska jag gøra det
Kænns ju rætt waste of money annars
Den kostade ændå 800nok
Men igår førmådde jag mig bara till att epilera ena benet
Eller egentligen inte ens hela det
Så idag fortsætter jag på det andra
Så får vi væl se om jag kan førmå mig att bli klar någongång
Typ innan veckan ær till ænda
 
Innan Brasilien har jag som mål
att klara att epilera båda benen på samma gång
Det ær 82 dagar kvar, så det ær bara att hærda ut
Førhoppningsvis ær det vært pinan i slutændan
 
Nu tillbaka till jobbet!
 
 
Ha en fin dag :)
Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela