sofiaisabelle.blogg.se

10 mars.

Publicerad 2014-03-10 06:29:16 i Livet i Stavanger,

10mars. 2 dagar till födelsedag! :)

Har som vanligt gått en tid sedan jag senast skrev.
Sen dess är nog största grejen att jag har klarat mitt första 9-mils lopp mellan Sälen och Mora
Öppet Spår kördes den 23februari tillsammans med mamma och pappa!
Vi passerade mållinjen i Mora efter 10timmar, 9minuter och 52sekunder
Loppet bjöd på alla former av känslor
Allt från eufori av högsta rang till total utmattning
Men oavsett hur jag mådde ett par gånger under dessa dryga 10 timmar så var det helt klart värt det de sista 5kilometrarna
Och känslan när man passerar mållinjen i Mora är helt obeskrivlig!!
Det var en lång dag, men helt klart värt all utmattning!
Vågar lova att det inte var mitt sista lopp!

Men tillbaka till verkligheten!
Sitter på bussen på väg till jobbet
Precis som så ofta annars regnar det även idag
Men denna gång drog jag i alla fall med mig ett paraply
Vilket jag var mycket tacksam för då jag fick stå och vänta en kvart på en försenad buss!
Det är idag dags för min andra lönekörning på egen hand
Och skönt nog känner jag mig relativt trygg i mig själv
Det går bra det här! :)

Nedräkningen till Brasilien och Rio är i fullgång
För kost och träning har jag gjort upp ett schema
Nu är det dags att disciplinera sig till max och bli fit inför resan
90 dagar återstår!!


Dagens höjdpunkt: Anna är hemma i Stavanger!! :)

Ha en fin måndag!:)

Kollage att finna motivation från - hänger på väggen hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela