sofiaisabelle.blogg.se

Uppdatering på jobbfronten

Publicerad 2014-06-29 01:30:58 i Brasilien 2014, Livet i Stavanger,

Då ryktet har börjat sprida sig lite så kan jag meddela att jag för en dryg vecka sedan blev erbjuden fast anställning på mitt jobb!
 
Bye bye bemanningsföretag, hej Helse Vest! Jag är otroligt glad och lättad, och lönen gör inte riktigt det hela sämre! Blev erbjuden det dubbla mot vad jag tjänade hemma i Sverige!
 
Tillträder tjänsten den 1augusti då jag har kontrakt med Adecco juli ut.
 
Måste få skryta lite;)
Fasen vad bra jag är!

Kommentarer

Postat av: Anna Elfström

Publicerad 2014-06-29 10:52:30

Ååh grattis!! Fan va skönt då kan du njuta extra av allt ni gör nu :)

Svar: Tack så mycket!!:D njut av din USA resa nu!!!! :)
Sofia Bertilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela