sofiaisabelle.blogg.se

Samba och alkohol!!!

Publicerad 2014-06-15 22:53:14 i Brasilien 2014,

I förrgår provade vi på Rios nattliv
Vi startade med middag och en del alkoholhaltig dryck på en pub
Såg hur Chile besegrade Australien i deras VM-debut
Därefter tog vi oss till Rios näst bästa klubb (enligt Tripadvisor)
Carioca Da Gema, där samban stod i fokus
Efter att vi helt random stött ihop med två killar från Sverige 
blev det ytterligare alkohol
En massa drinkar för min del
Detta fick jag ångra lite,
efter flera timmar på dansgolvet till Samba rytmer
Tiden från att jag lämnade klubben till jag vaknade i min säng morgonen därpå
är mest ett dimmigt hopplock av bilder
Men med hjälp av Fredrik lyckades jag ju i alla fall ta mig hem

Gårdagen bjöd på fantastiskt väder, soligt och varmt
Så dagen spenderas på stranden
Dock höll bakfyllan mig tillbaka rätt rejält
Men nu är jag återigen mig själv
Även om jag två dagar senare inte ens kan tänka på alkohol;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela