sofiaisabelle.blogg.se

4 tabletter kvar

Publicerad 2014-06-05 15:42:35 i Dagens bild, Inför VM i Brasilien 2014, Livet i Stavanger,


Nu undrar ni garanterat varför jag lägger ut en bild på en nästintill tom karta med tabletter
Och när jag nu skriver att denna karta spär på min begynnande resfeber tror ni säkert jag blivit knäpp
Men saken är den att denna karta med nu två tabletter kvar (de som ligger vid sidan om svaldes vid lunchen) symboliserar att jag när jag åker hem från jobbet nu bara har en dag kvar att jobba innan jag kan fira in semestern!

Och ni behöver inte vara oroliga för tabletterna, det är ett kosttillskott vid namn Hårkontroll som ska stärka hår och naglar! Så jag är inte sjuk:)

Mycket nedräkning nu, ber om ursäkt för det. Men kan inte tänka på något annat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela