sofiaisabelle.blogg.se

16 timmar

Publicerad 2014-12-19 06:47:23 i Livet i Stavanger, Tillbakablickar och Sverigelängtan,

19 december är här
Och senare idag lyfter ett flyg från Sola flygplats, som ska ta oss till älskade Göteborg!
Jag kan inte förklara hur mycket jag har sett fram emot denna dag
Har sån härlig feeling inför julen!

Ikväll ska jag ha en egenkväll med mamma och pappa, inte ofta det händer nu för tiden (inte förr heller egentligen - med tre systrar som för det mesta har varit med).
Fredrik tar tåget direkt till Falköping för lite egentid med sin familj:)

Imorgon har det sedan länge planerats för brunch och Jul på Liseberg med mina saknade vänner! 
Jag ser verkligen fram emot att träffa fyra av de finaste tjejerna jag känner.
Ni är saknade:)
Sover sedan en natt hos Erica för att på söndag morgon ta tåget till Falköping.
Ska verkligen bli mysigt att komma hem till Fredriks föräldrar, faktiskt har ingen av oss varit där sedan förra julen - konstigt!

Men först väntar några timmar på jobbet, med jullunch och kanske ett besök av Tomten?!:)


Snart ses vi igen, alla nära och kära
och Älskade Sverige!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela