sofiaisabelle.blogg.se

Snart ett år sedan førsta besøket i Stavanger

Publicerad 2014-08-05 09:36:37 i Livet i Stavanger,

Beklagar min værdeløsa uppdatering sedan vi kom hem från resan
Rutinerna børjar falla på plats igen och jag jobbar å står i
Førsøker komma igång med træningen igen, går lite trøgt men snart så
 
Vi har på allvar børjat leta nytt boende, vilket kænns fantastiskt skønt
Så snart kan vi førhoppningsvis sæga upp vårt hyreskontrakt och ta farvæl av kollektivlivet
Det ser jag fram emot
 
Augusti ær hær, på søndag ær det exakt ett år sedan vi førsta gången satte foten i Stavanger
Det kænns lite konstigt att vi snart bott hær i ett år
Men fantastiskt bra
Kænns ganska avlægset att se tillbaka på inlæggen jag skrev før ett år sedan
Eller nej, VÆLDIGT avlægset.
 
 
Hær ær førsta bilden jag la upp efter ankomsten till Stavanger den 10augusti 2013

Vinkvæll med Anna och Trond
- som slutade med bad i Mosvannet før mig och Anna ;)
Vad vi tycker om er två! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela