sofiaisabelle.blogg.se

Ömmande handled = vilodag

Publicerad 2014-08-14 20:36:36 i Hälsa och Fitness, Livet i Stavanger,

Har haft lite ont i vänstra handleden ett par veckor 
Men inte mer än att jag kunnat leva med det
Men när jag igår inte lyckades balansera en tallrik i vänsterhanden från köket till sovrummet förstod jag att det blivit värre
Dagen på jobbet var inte bättre
Fick hela tiden koncentrera mig på att inte lyfta saker med vänsterhanden
Och varje gång jag råkade göra det eller när jag höll den i en speciell vinkel blev jag påmind igen

Tog beslutet att vila från träning idag
Även om jag bara hade tänkt springa
Men får bli imorgon istället
Får nog hålla mig ifrån styrketräning ett par dagar också tror jag
Iaf när det gäller övningar där handleden används - vilket är typ, Allt ^^

Så istället för löpning blev det en tur till IKEA

Vi startade med en lunch, vilket var väldigt välbehövligt då jag var lite grinig..
- Grekisk sallad för min del
- Kycklingklubbor och klyftpotatis till Fredrik

Vi fick inhandlat en del grejer till huset
Det mesta står våra hyresvärdar för
- då det tillhör huset
Tillexempel fixk vi äntligen lite ordning i hallen bland alla hundratals skor
(Marc har äntligen flyttat på sina cyklar också! - och han verkar vara påväg att flytta ut!!)


Några nya glas till köket blev det också, då en viss engelskman med sina muskler lyckats pressa sönder typ alla..

Men nu intar vi mysställning i soffan
Med god banan/jordgubbs smoothie 
Och så inviger jag min nya tekanna!
Lyxigt att slippa gå ut i köket för att fylla på

Ha en go torsdagkväll
Imorgon är det FREDAG, och snart helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela