sofiaisabelle.blogg.se

LIVSVIKTIGT

Publicerad 2014-08-05 12:13:00 i Livet i Stavanger,


Så många gånger har jag tænkt "Det borde jag också gøra"
Varje gång jag sett folk som skrivit om donationsregistret
Men inte førræn idag gjorde jag verklighet av det
Och jag blir næstan arg på mig sjælv før att jag inte gjort det tidigare
Før så snabbt och enkelt som det var så borde alla gøra det, NU!
Det tog maximalt 2 minuter, och den tiden har alla, åtminstone i læsande stund
Imorgon kan det vara førsent, redan om en timma kan det vara førsent
 
Registrera dig till Donationsregistret nu med detsamma
Det ær LIVSVIKTIGT och du kan rædda liv!
Tryck på lænken hær nedanfør
Det handlar om några få minuter - som kan bli till ett helt liv før en annan mænniska!
 
http://www.socialstyrelsen.se/donationsregistret/anmalan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela