sofiaisabelle.blogg.se

Höstrusk?

Publicerad 2014-08-11 19:17:23 i Hälsa och Fitness, Livet i Stavanger,

Ytterligare 2 varv runt Mosvannet avklarade
Trots att jag egentligen tänkt vänta med löpningen tills jag har köpt nya skor imorgon.
Men löpglädjen är tillbaka och den är allt för härlig för att motstå
Med en bra ljudbok i öronen blir rundan än skönare:)

Dock regnade det stora delar av sträckan och den starka blåsten gjorde intryck av att hösten är på ingång
Jag hoppas verkligen att den bara är här på ett förbesök
Och att vi istället får njuta av en skön sen sommar snart!

Men oavsett så insåg jag att jag samtidigt som jag imorgon ska införskaffa mig nya löparskor också måste köpa något som kan skydda mina stackars ömtåliga öron
För kylan och vinden tränger långt in i hörselgångarna och framåt slutet på löprundan kändes det som att trumhinnorna skulle sprängas

Men det avledde ju iaf tankarna från mina trasiga skoskavsfötter!


Nu ska jag ta en härlig dusch och vänta på att Fredrik ska komma hem från affären med dagens middag.
Korv med bröd och mos
- om Fredrik själv får bestämma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela