sofiaisabelle.blogg.se

Halvmaratonsutmaningen!

Publicerad 2014-08-25 08:56:00 i Halvmaratonutmaningen 2014/2015, Hälsa och Fitness, Livet i Stavanger,

Jag har bestæmt mig 
Jag ska genomføra två halvmaraton innan næsta sommar 
På fredag nær nya pengar rullar in på kontot 
Ska jag betala startavgifter till två lopp 

Det førsta startskottet kommer ljuda den 1november 
Då ær det dags før 3 Sjøers løpet hær i Stavanger 
Ska gøra allt før att också få med min hurtiga kollega 
Så Ane, det er bare å begynne forberede deg mentalt ;) 

Annie kommer vara på besøk från Sverige 
och Anna och Fredrik har också lovat att heja på 
Så framhejad av mina finaste vænner och sambo ska jag fixa det 

Andra loppet blir Gøteborgsvarvet i Gøteborg i Maj 
Och det ær något det verkligen ær dags før nu 
Efter att ha varit anmæld 3 gånger 
Men tvingats stælla in på grund av mina dumma knæn 
Tænker jag nu øverlista de och klara mig igenom det! 

Så dags att børja med løptræningen på riktigt! :)
Och finna den dær riktigt goa løparglædjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela