sofiaisabelle.blogg.se

Göteborgsvarvet 2015

Publicerad 2014-08-29 08:42:34 i Halvmaratonutmaningen 2014/2015, Livet i Stavanger,


Sådär, då var jag anmäld!
Kommer dock att avstå från Tre sjøers løpet 1nov
Detta av två anledningar
Första och viktigaste är att min allra bästa vän förtjänar min tid
Hon kommer hit för en weekend och då ska jag vara med henne!!
Andra anledningen är att jag ska vara vara snäll mot kroppen
Att inte pressa den till ett halvmarathon allt för tidigt
Och jag vågar inte chansa 
på att kroppen är redo om bara 2månader

Men känns bra att vara anmäld till Göteborgsvarvet
23maj 2015 smäller det!! :)

I eftermiddag blir det lite intervaller :)

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2014-08-29 19:22:52

Åååh, håller tummar o tår för att det går vägen denna gången :) Ska heja på dig! Och tycker du gör rätt i som hoppar det första loppet, mjuka upp knäna lite lugnt :) Puss <3

Ps. Jag bloggar igen, väldigt aktivt, två inlägg hittills :)

Svar: Wooho! Ska följa den med stort engagemang;)
Pusssss!
Sofia Bertilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela