sofiaisabelle.blogg.se

Er kärlek får mig att tro på Evig Kärlek!

Publicerad 2014-08-18 07:28:29 i Livet i Stavanger,



Ert bröllop har varit höjdpunkten denna sommar
För trots att jag och Fredrik spenderat hela 6 veckor i Brasilien under VM
Så är eran kärlek så otroligt hänförande
Er bröllopsdag var magisk och jag är så otroligt tacksam att jag fick vara med och dela den med er!

Önskar er all lycka! 
Och hoppas att er första månad som gifta flyter på som planerat!:)

All kärlek till er två!! :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-01 07:38:02

Fina fina sofia. Du är underbar!! Jag får fortfarande nypa mig i armen för att förstå att det inte var en dröm

Tack för att du delade denna dagen med oss<3 <3 <3

Svar: Ja jag förstår det! Det var verkligen en dag utöver det vanliga!
Jag hoppas ni har det helt fantastiskt i Grekland! <3
Sofia Bertilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela