sofiaisabelle.blogg.se

Dag 6 av 28

Publicerad 2014-08-12 20:37:37 i Hälsa och Fitness, Livet i Stavanger,

Det går på fullt allvar sjukt bra
Är motiverad till träning 
och njuter när jag gör det
Maten går fin fint
Inte ens när Fredrik sitter brevid
- med ostbågar, godis och chilinötter -
trillar jag dit
Och det är inte ens jobbigt

Idag blev det 15min crosstrainer som kondition
Därefter 30min go corestyrka i form av ABSolution
Avslutade med styrka för hela kroppen på Anettes Shape-klass 

Vi har precis ätit korv med bröd för andra dagen i rad och det är nu dags för dagens filmstund! :)


Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2014-08-14 12:00:53

Vad skönt att det inte är jobbigt, duktiga du <3
Om det blir det nån gång kan du testa bananpannkaka. Mixa/mosa en banan med två ägg. Ha i det du känner för, kanel/salt/vaniljpulver/kakao... äts med fördel ihop med bär. Sjuuukt gott o nyttigt som frukost/mellanmål/kvällsmys! :) puss <3

Svar: Tack hjærtat :)Jag vet, sjukt gott! Brukar ha i lite havregryn också :)
http://sofiaisabelle.blogg.se/2014/april/nyttig-kvallmat.html

Pusss, saknar dig <3
Sofia Bertilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela