sofiaisabelle.blogg.se

28dagars disciplin

Publicerad 2014-08-06 21:41:08 i Hälsa och Fitness, Livet i Stavanger,

Har bestämt mig.
Inget speciellt är inplanerat den närmsta fyraveckors perioden
Nu är det dags att ta tag i allt igen

Om fyra veckor beger jag mig hem till Sverige
Det sägs att min yngsta syster fyller 20
Fram till dess ska jag få ordning på min disciplin igen

Från nu och 28 dagar framåt
Ingen alkohol eller läsk
Inget godis eller andra onödiga sockerbomber
Inga chips eller annat onödigt fett

Jag ska också se till att få till minst 6 träningspass i veckan
Där minst 15min varje träning ska vara någon form av kondition

Nu är semestern slut
Dags att bli nöjd med figuren igen!


Håller er uppdaterade här
Med allt från träningsreferat och mat
Till dagsform och motivation

Hjälp gärna till med peppningen:)


Detta är mitt mål innan jul!



Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2014-08-06 22:22:16

Pepp, pepp hjärtat! Det fixar du galant! Ps. Försöker komma in på datorn på jobbet o kolla boende men går inge bra. Puss på dig!

Postat av: Lollo

Publicerad 2014-08-07 20:55:12

Kör hårt! Saknar när vi bodde i Frölunda och kunde träna tillsammans!! Jag tror på dig Fia :)

Svar: Ååh fina syster:) jag också!
Saknar dig! Ses om 4 veckor!

Pussa Vanja från mig <3
Sofia Bertilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela