sofiaisabelle.blogg.se

20 sidor - redan fast

Publicerad 2014-08-27 07:16:00 i Halvmaratonutmaningen 2014/2015, Livet i Stavanger,

Denna bok fick jag av min pappa i födelsedagspresent
Kan ha varit när jag fyllde 22, möjligen 23.
I varje är det ett tag sedan då jag i mars fyller 25.
Alla som jag hört har läst den har älskat den
Även Fredrik som tillslut lånade den av mig då jag aldrig började
Men det tog till i morse innan jag öppnade boken själv
Och 20 sidor in i boken är jag fast
Men då är jag också framme vid jobbet
och måste lägga den ifrån mig...

Men nu ska den allt plöjas igenom!
Tack och förlåt pappa (för att jag inte läst den ännu:P)
Men när jag kommer hem nästa torsdag är den troligen utläst
Eller i alla fall en god bit på väg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela