sofiaisabelle.blogg.se

06.40

Publicerad 2014-08-06 06:47:00 i Livet i Stavanger,

Klockan är 06.40 och jag sitter redan på bussen till jobbet
För att vara mig, efter semestern är det nog rekord
Har varit så vansinnigt dålig på att komma upp på morgonen sista tiden
Och lika dålig på att somna i tid
- vilket kanske är anledningen till varför jag är så morgontrött

Idag planerar jag en träningsfri dag
- efter måndagens löprunda med Ane
- och gårdagens tuffa styrkepass med Anna

Hoppas verkligen på att finna motivationen å kraften till att komma igång ordentligt igen. 
Det skulle vara skönt att hitta tillbaka till en fin figur! 
Det skulle passa bra till mitt fina, både tjockare, längre och blondare, hår
Och till mina fantastiska, nu både starkare och längre, naglar!

Tack till Hårkontroll!! Mirakelkur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela