sofiaisabelle.blogg.se

Upplärning på donken, avslag hos Aibel och intervju som assisterande butikschef

Publicerad 2013-09-24 13:42:00 i Första tiden som Stavangerbor, Livet i Stavanger,

Fick mail om inkallning till intervju på annan Donken restaurang igår
Mailade då kontakten på restaurangen som jag var på intervju hos
Ville säkerställa att det skulle bli något där
Fick då besked om att jag kunde komma på upplärning på onsdag klockan 16
Det vill säga imorgon
Turligt nog krockade det inte med Peak
Imorgon jobbar jag 9.50-13, detsamma på torsdag 
Ska faktiskt bli skoj att börja på donken
Det hade jag aldrig trott!
 
Var på intervju på skoaffären Mani i förmiddags
Det gick fint kändes det som
Missade gårdagens gruppintervju pga jobb
Men kändes positivt att få en egen intervju
Det gäller en tjänst som assisterande butikschef
Mellan 80 och 100%, jag förklarade att jag helst önskade 100!
Får besked inom en vecka
Vet dock inte om det verkligen är vad jag vill
Hoppas fortfarande på jobbet som Inköpsassistent hos Bilfinger 
Fick dessvärre avslag från Aibel gällande tjänsten som räkenskapsmedarbetare
Bara till att ta nya tag
Den intervjun kändes ju inte så bra
Får hoppas jag kan lita på magkänslan även när det gäller de andra tjänsterna 
Då skulle allt vara lugnt!
 
Men nu är det snart dags för jobb
Kanske bra att komma på andra tankar en stund
 
 
xoxo Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela