sofiaisabelle.blogg.se

Söndagar i Norge

Publicerad 2013-09-29 19:27:00 i Första tiden som Stavangerbor, Livet i Stavanger,

Nu kan jag svara på frågan min mamma ställde förra veckan
Vad gör man en söndag i Norge när allt är stängt?
Jo norrbaggarna besöker McDonalds...
 
Har idag gjort min debut som kassabiträde på Donken
Blev i princip inslängd med förhoppning att jag skulle klara allt med detsamma 
Fick flera gånger påpeka att jag förvisso jobbat på donken innan
Men att det är SEX år sedan...
Men efter två timmar så kände jag mig mer hemma
Och snart satt grunderna igen
Men jag har glömt hur stressigt det kan vara
Undrar lite vad jag gett mig in på
Men det ska nog gå bra
Har fått schema för veckan
Blivit schemalagd alla dagar jag är ledig från Peak
Så mycket jobb i veckan, heldagar på donken vilket känns bra
 
Imorgon kommer (enligt utsaga) äntligen beskedet om inköpsassistent jobbet på Bilfinger
Jag är faktiskt nervös men också väldigt spänd
Håller alla tummar jag har (bara två dock, så hjälp gärna till)
 
För tillfället kikar jag och Fredrik på fredagens idol avsnitt
Men snart ska vi traska ner till byn för en lägenhetsvisning som Anna fixat
Spännande och kul ska det bli.
 
 
Ska se om jag kan ta tid för att återberätta helgen senare
Annars ska jag nog hinna det imorgon bitti
 
 
xoxo Sofia
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ulla-Britt

Publicerad 2013-09-29 20:30:58

Vi håller fyra tummar här ;) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela