sofiaisabelle.blogg.se

Intervju på Donken.....

Publicerad 2013-09-12 12:19:00 i Första tiden som Stavangerbor, Livet i Stavanger,

Snart är det dags för jobb igen.
Har fått jobb både torsdag, fredag och lördag denna veckan.
Samt måndag, tisdag, torsdag och fredag nästa vecka.
Dock måste jag tacka nej till tiden på måndag då den krockar med 2 intervjuer.
Och eftersom det bara är ett extrajobb så går intervjuerna före
Trots att den ena intervjun är på.. *Trumvirvel*.. MCDONALD`S!
Ja, men vad tusan, det kan jag ju iaf.
Och med öppettiderna på donken är det faktiskt ett jobb som går att kombinera med de flesta andra
Även om det inte är någon dröm,
Men det är ett jobb
 
Dock hoppas jag på måndagens andra intervju på ett något högre plan
Det är som Jr. Inköpare, och känns lite mer som min grej
Dessutom går det mer hand i hand med min utbildning
 
Vi får se,
Idag känns som en tung dag.
Ska snart bege mig iväg till bussen för att åka till Sandnes och Peak.
Är bara 4 timmar som står på schemat idag, 14 - 18.15
Och det är den formen av pass jag har erbjudits övriga dagar också
Men det är ett jobb,
Det genererar pengar!
Jag är igång!
 
Har varit ute på en promenad nu på morgonen också.
Tog rundan runt sjön på 3,5km. Härligt vare, solen tittade faktiskt fram ibland.
 
 
xoxo Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela