sofiaisabelle.blogg.se

Hejdå Inseros, Hejdå Göteborg, Hejdå Sverige

Publicerad 2013-09-02 14:35:00 i Planering inför flytten till Stavanger, Vardagen i Sverige - innan flytten,

Nu är dagens kommen
Dagen som vi väntat på sedan i våras
Eller kanske egentligen ännu längre
 
Packningen är klar
Jag har två fulla STORA rullväskor, en lagom stor ryggsäck samt mina längdskidor
Fredrik har ett par väskor mer än mig
Till Göteborg och på tåget får vi hjälp av pappa och Frida som kör oss in
Bytet i Oslo ska nog också gå bra, bara vi hittar rätt perrong och slipper förseningar
Hur vi sedan ska lösa det väl framme i Stavanger är ett senare problem
Fredrik föreslog att vi kunde gå i omgångar
Känns faktiskt som att det kommer få bli så
 
Just nu laddar jag hem ljudböcker och musik till min mobil
Återställde den till fabriksinställningar igår för att få ordning på upplåsningen av operatörslåset
Jag tror åtminstone att det blev rätt nu, men det återstår att se
 
Fredrik har åkt in till Göteborg i förväg för att ordna några sista praktiska saker
Nu är det nära
Väldigt nära
Om knappt 3,5 timma lämnar vi Göteborgs central, mot nya äventyr
 
 
xoxo Sofia

Kommentarer

Postat av: Fredrik Eriksson

Publicerad 2013-09-02 22:57:56

Såja hjärtat, nu säger du hej Stavanger, hej världen! Tänk så mycket vi ska uppleva.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela