sofiaisabelle.blogg.se

Fantastiskt rolig, oförglömlig och avslutningsvis sentimental kväll/natt

Publicerad 2013-09-01 15:40:00 i Vardagen i Sverige - innan flytten,

Jag hade lovat mig själv att inte bli sentimental och blödig igår
Men när det drog ihop sig till hemgång för mina fantastiska vänner brast det
Tårarna rann och rann vägrade ge sig.
När Niclas dessutom kommer på idén att sätta på "Time to say goodbye" mitt i avskedskramandet blev det inte lättare
Jag tycker vansinnigt mycket om mina fina vänner och de är redan saknade
 
Bortsett från sentimentaliteten i slutskedet av kvällen var gårdagen helt fantastisk!
Goda skaldjur, trevligt sällskap, god dryck, roliga snapsvisor samt bastu och badbrunnsbad!
 
Huset är nu städat, 
Frida och Martin bjöd på scones som sen frukost förut och nu har vi fastnat i soffan framför tv:n
Om en stund är det dags att göra oss redo för ett besök på biopalatset.
Vi tyckte att "Känn ingen sorg" passade bra såhär sista kvällen i Göteborg på många månader
Kommer säkert bli sentimental igen^^
 
Imorgon är dagen med stort D här
Känns konstigt...men bra!
 
 
 
xoxo Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela