sofiaisabelle.blogg.se

Mocha frappe - a must try!!

Publicerad 2013-10-24 22:38:42 i Livet i Stavanger,

Hemkommen från andra långa jobbdagen denna veckan
Imorgon står Peak Sandnes på schemat
Jobb mellan 9.50 och 18 helt själv
Har laddat upp med en baguette som jag tänkte fixa imorgon bitti då jag inte hinner handla något under dagen imorgon
Ska försöka ta mig upp till gymmet imorgon bitti också
- så jag borde väl sova nu (klockan står på 6.00!)
 
Har gjort misstaget att prova Mcdonalds mocha frappe
Den är vansinnigt beroendeframkallande
Så jäkla god alltså, men givetvis inne särskilt nyttig!
Har du inte provat den så har du sannerligen missat något
Finns med Karamellsmak också om man inte är någon kaffefantast
- men jag dricker inte kaffe och älskar mochan (tycker inte den smakar så mycket kaffe)
Men jag varnar er - den är beroendeframkallande!
 
 
Nej om jag ska försöka ta tag i det där sovandet kanske!
Godnatt alla fina läsare!
 
xoxo Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela