sofiaisabelle.blogg.se

Donken, tagning 2

Publicerad 2013-10-02 10:16:52 i Livet i Stavanger,

Väntar på att traska iväg till Donken för mitt andra pass, 11-18 idag
Därefter är det eventuellt dags för en ny lägenhetsvisning
Har frågat om vi kan ta det imorgon istället då Anna inte kan ikväll
Dock inte fått något svar än, så får vänta och se
 
Gårdagens planerade visning blev lite speciell
När vi väl nådde lägenheten berättade han som var där för att visa den att de hade bytt lås
Utan att meddela honom, så han hade inga nycklar..
Det vi kom överens om på plats var att det var ett guldläge
Mitt I centrum, med havsutsikt
Men vi fick ett nummer till han som hade hand om lägenheten och som borde ha rätt nycklar
Så vi får ta kontakt med honom och be om ny visning
 
Hade planerat att gå till Kelly (bemanningsföretaget i byn) efter gymmet
Prata med de om tre utannonserade tjänster
Men givetvis var båda de två som jag behövde prata med på kurs i Oslo idag
Ska skicka iväg mail och höra om de kan ta emot besök imorgon eller torsdag eftermiddag
Öppet hus har de bara mellan 9 och 10 och jag öppnar i Sandnes torsdag och fredag
Tog tillfället i akt att ringa till företag som jag blivit presenterad för via bemanningföretag nu istället
I hopp om att det kan ge mig en fördel när de ska välja ut vilka de vill kalla till intervju
 
McDonald's uniformen på, dags att gå!
 
 
xoxo Sofia
 
 

Kommentarer

Postat av: Kattarina

Publicerad 2013-10-02 20:27:37

Har glömt hur snygg du är i Donkens skjortor! Jag och Dan har nu lagat Lasange för ett helt kompani så välkomna hem! Kram mamma som saknar er

Svar: Haha, jag vet, så vansinnigt snygg ;)Okej! Men vi kommer hem strax innan jul, bara att frysa in!
Saknar er också! :)
Hälsa pappa! <3<3<3
Sofia Bertilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela