sofiaisabelle.blogg.se

Början på en lång dag

Publicerad 2013-10-23 07:02:00 i Hälsa och Fitness, Livet i Stavanger,

På grund av sjukskrivningar och uppsägningar kommer jag från nu få mycket fler timmar på Peak
Det har resulterat i att dagen och morgondagen blir rena monsterdagarna!
Jobb på Peak 9.50-16 och jobb på donken 16-21 (resp 17-21 imorgon)
Känner att jag lika väl kan starta dagen med ett träningspass då också
Så nu tänkte jag traska iväg till SATS
Efter gårdagens personliga träningstimme har jag hittat min motivation igen
Samt fått en hel del nya tips och råd
Idag satsar jag på ett renodlat konditionspass, intensivt i 60 minuter
Det ska nog sätta igång kroppen!
 
Så ha en fin dag allihop!
 
 
xoxo Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela