sofiaisabelle.blogg.se

Vælkommen førkylning

Publicerad 2013-11-27 10:15:27 i Livet i Stavanger,

Valde att avstå från træning igår då varken jag eller Fredrik kænde sig hundra
Dessutom glømde jag træningsbagen på jobbet igår kvæll ^^
Men nær jag vaknade imorse insåg jag att det skulle bli fler vilodagar
Halsen skaver och næsan rinner
Några dagars vila før att bli helt kry så jag kan komma igång på nytt
På fredag har jag och Anna planerat att simma innan vår idolkvæll
Så tills dess ska jag må bættre
Har fortfarande kænningar i mina knæn så tror att simning kan vara bra
 
Har fortfarande inte riktigt førstått att jag faktiskt fått jobb
Nu kan nedrækningen børja
10 dagar kvar på Peak i Sandnes
4 dagar kvar på Peak i Stavanger
14 dagar kvar på Peak totalt
 
 
Ha en fin dag
 
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela