sofiaisabelle.blogg.se

Positivt jobb besked

Publicerad 2013-11-26 15:56:40 i Livet i Stavanger,

Æntligen kan jag komma med ett positivt besked om jobb
Fick nyss ett samtal från Adecco
Jobbet ær mitt, tillsammans med en annan tjej i samma ålder :)
Kænns så vansinnigt skønt
Ær lættad som bara den
Ryser næstan bara vid tanken
Min førsta jobbdag blir den 16december
Och sista dagen på Peak den 14december
 
Har fortfarande inte sækerstællt att jag får ledigt før att stanna hemma øver nyår
Men jag kan inte tro något annat
Så jag ræknar med att jag ær hemma från den 21dec till den 2jan!
Halva tiden i Gøteborg/Inseros
Halva tiden i Falkøping
 
Så nu ær jag på rætt spår
Vældigt nøjd med att jag inte gett upp
Nu børjar det roliga
Nu børjar det som jag sett fram emot sen vi bestæmde oss før att flytta hit

ÆNTLIGEN!!
 
 
En sprudlande glad Sofia

Kommentarer

Postat av: Ulla-Britt

Publicerad 2013-11-26 18:29:16

Massor med grattis vännen å lycka till nu då med de nya jobbet . Kram moster <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela