sofiaisabelle.blogg.se

Nu lossnar det igen!

Publicerad 2013-11-12 11:50:22 i Livet i Stavanger,

Har kommit igång med jobbsökandet igen
Söker jobb, mailar runt, ringer runt..
 
Och igår gav det äntligen lite resultat!
Fick ett samtal på väg hem från jobbet igår
Intervju hos Statoil klockan 15.30 idag
Först fick jag lite smått panik
Var schemalagd i Sandnes från 15, och skulle dessutom stänga själv
Men efter ett samtal till chefen så fick jag ett sms om att de löst det
Så nu laddar jag för intervju hos Statoil (OBS! Inte mack, utan kontor!)
 
Men inte nog med det
Fick ett samtal från ett nytt bemanningsföretag (nytt för mig) för en stund sedan
Jag har sökt ett jobb som Kundkonsulent som hon trodde jag kunde passa för
Så innan intervjun hos Statoil blir det intervju på Personalhuset som detta företag heter
 
Så nu ska ni se att det snart lossnar
Skulle vara guld att få ett jobb innan den 14dec i alla fall
Har nämligen lovat att jobba 28 och 30dec på Peak annars
Men hinner jag få nytt jobb innan 14dec så klarar jag mig med två veckors uppsägning
Och kan förhoppningsvis stanna hemma och fira nyår i Göteborg
(Har fått en ordentlig morot i form av Nyårsfirande hos Erica och Niclas!!)
 
Nu har jag iaf städat i ordning i köket
Ska nog ta tag i vårt sovrum lite snabbt också
Det ser rent ut sagt för jävligt ut
Men sen måste jag hinna äta och göra mig lite snygg och respektabel ut också
 
Önska mig all lycka!! :)
 
 
xoxo Sofia
 
 

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2013-11-13 06:18:59

Lycka till! Du e grym dom kämpar så. Bäst e du! Kram😘

Svar: tack fining! saknar dig!! <3
Sofia Bertilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela