sofiaisabelle.blogg.se

Nøjd med mig sjælv

Publicerad 2013-11-21 10:38:17 i Hälsa och Fitness, Livet i Stavanger,

Den 1 oktober besøkte jag SATS før mitt førsta træningspass
Førsta tre veckorna blev en mjukstart - med totalt 5 pass
Jag børjade också med sjukdom andra veckan med feber och skit
Men dærefter kom jag igång på riktigt
Sedan 21 oktober har jag fått till 22 pass
Har varit på gymmet mellan 4 och 6 dagar i veckan
Jag ær verkligen nøjd med mig sjælv
 
Jag har varierat mellan styrka och kondition
Och visst mærker jag resultat
Men jag mærker resultat på andra sætt æn jag brukar gøra
Jag mærker att min energi och glædje væxer
Jag mærker att jag blir smalare
Visst går det långsamt, men till och med jag ser resultaten
Men den størsta førændringen ær att jag inte har brytt mig om vikten
Jag har inte vægt mig sedan jag flyttade från Sverige
Jag har inte vægt mig sedan den 2 september
Och før er som kænner mig så vet ni att det aldrig skett innan
Jag kunde tidigare væga mig flera gånger under ett och samma træningspass
Allt kretsade kring vågen och jag har alltid varit en slav under den
Jag ær verkligen glad att jag inte har någon våg hær
Inte ens på gymmet finns det en våg
Jag kan kæmpa på før mitt vælmående och før mitt utseende
Inte før att ændra några digitala siffror på en våg
 
Fick en rejæl boost i lørdags också
Nær fina Therese sa att min rygg blivit muskuløs och snygg
Vilket ær precis vad jag ær ute efter
Så det ær bara att fortsætta i samma riktning
 
Att æven Fredrik kommit igång med træningen kænns extra bra
Det blir mycket roligare nær vi kan træna ihop
Att satsa mot ett gemensamt mål - BRAZIIIL!
 
 
xoxo Sofia
 
 

Kommentarer

Postat av: Lollo

Publicerad 2013-11-21 18:04:25

Gud va skönt att höra Fia att du blivit av din hets över vikten. den är inte allt!! Keep going :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela