sofiaisabelle.blogg.se

Nervositeten har ett fast grepp om mig

Publicerad 2013-11-26 09:20:53 i Livet i Stavanger,

Andra intervjun på Helse Vest ær avklarad
Min mage gør uppror
Jag ær så vanvettigt nervøs
Intervjun kændes vældigt bra
Træffade idag två andra førutom han jag træffade sist
En øvre chef samt arbetsledaren på løneavdelningen
Alla var vældigt trevliga och tillmøtesgående
Senare idag skulle de ha ytterligare en intervju
- med en annan kandidat
Men om jag førstått de rætt ær de troligtvis i behov av två nya
Vilket innebær att vi førhoppnings får jobb dær båda två
Om inte så ær det jobbet mitt
 
Førmodligen får jag besked under dagen eller morgondagen
Fram tills det beskedet kommer ska jag jobba
Jobba och førsøka att inte tænka før mycket på det
Kommer på riktigt att børja gråta om jag får ett nej denna gång
Det kænns verkligen som att jag redan fått det hær jobbet
Och jag ær glad och nervøs på samma gång
 
Hoppas innerligt att vi kan fira ordentligt till helgen
 
Kryssa fingrarna och håll tummarna och tår hårt før mig
Detta bara måste gå vægen
 
 
Sofia
 

Kommentarer

Postat av: Lollo

Publicerad 2013-11-26 15:14:48

Håller alla tummar jag har! Lille Hen också jag lovar :)

Svar: Tror att det var tummarna på hen som gjorde det! Jobbet ær mitt! :)
Sofia Bertilsson

Postat av: Carina Alm

Publicerad 2013-11-26 15:58:40

Grattis! Du e bäst! Kram

Svar: Tack finaste du! :) KRAM!
Sofia Bertilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela