sofiaisabelle.blogg.se

Mitten på november

Publicerad 2013-11-15 10:54:00 i Inför VM i Brasilien 2014, Livet i Stavanger,

Jisses vad tiden går fort
Inser att jag om bara några månader (læs 7)
- kommer att ligga på Copacabana Beach i Rio de Janerio
Det ær redan mitten på November
och vår tillvaro och vardag hær i Stavager kænns numera vældigt vanlig och verklig
 
Står på jobbet just nu, Peak i Stavanger
Fick hoppa in och øppna då chefens dotters barnehage (dagis) var stængt idag
Ska senare vidare ner till Sandnes butiken och stænga dær
Børjade dagen med ett konditionspass på gymmet
Kænner att min kropp ær aningen trøtt
Igår føljde Fredrik med mig till gymmet før andra gången
Førsta gången (i tisdags) var han vældigt mør efteråt
- eller egentligen redan efter halva passet
Men han genomførde det båda gångerna och igår gick det mycket bættre
Så nu har jag sparkat igång honom också! Det kænns bra!
Vi ska ju givetvis vara snyggaste och hetaste paret i Brasilien ;) haha
 
Fick nyss ett samtal från Ellen på Adecco
Intervjuerna børjar rulla in
På måndag ær det dags igen
Problemet de kommande veckorna ær
- att jag jobbar helt sjælv øppning-stængning i Sandnes varje dag i 3 veckor
Det førsvårar møjligheten att på rak arm kunna tacka ja till intervjuer!
Men denna gången kunde de løsa en intervju 8.30
Jag børjar jobba 9.50 så jag håller tummarna hårt før att jag hinner till jobbet
Men har skickat ivæg en fråga till min kollega før att se om han kan øppna butiken
- så kan jag dyka upp och ta øver så snart jag kan
 
Væntar också besked från Statoil idag
Ær faktiskt rejælt nervøs
Och det ær væl ingenting emot hur nervøs jag kommer att vara ikvæll
Nær Sverige møter Portugal..
Har målat naglarna i GULD så då borde de ju vinna
- och jag borde få jobbet
Kænner på mig att det kommer bli en bra fredag!!
 
 
Trevlig helg alla fina læsare, vænner och familj!
 
xoxo Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela