sofiaisabelle.blogg.se

Hunger

Publicerad 2013-11-25 12:18:15 i Livet i Stavanger,

Kænner på mig att detta kommer bli en dag i hungerns tecken
Jag jobbar ensam i Sandnes från øppning till stængning
Och hade førberett 4 mackor som jag tænkte jag skulle klara mig på
Inte så mycket men tænkte jag kunde æta nær jag kom hem
Det jag insåg nær jag nu skulle æta min førsta macka var att brødet var møgligt
2 skivor såg bra ut så de får jag æta
Hade inte gjort det om jag haft annat att æta
Men nu har jag inget annat val
Får vænta så længe jag bara kan med andra mackan
Annars kommer sista timmarna att bli helt outhærdliga
 
Så det var væl kanske ingen bra start på dagen och veckan..
Men sånt som hænder
 
 
Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela