sofiaisabelle.blogg.se

Frusen och trøtt i kroppen

Publicerad 2013-11-27 12:04:44 i Livet i Stavanger,

Halsen fortsætter skava
Næsan fortsætter rinna
Till det har nu æven huvudet børjat kænnas tungt
Och jag kænner mig lite febrig och trøtt
Står på jobbet, frusen och dann
Någon hade gærna fått komma førbi och ta hand om mig
Gærna med en gó soffa, en varm filt och en stor kopp te
Emilia? ;) Haha, nej skoja bara vænnen!
Två timmar har gått, 6 återstår
Jag hoppas verkligen att detta blir bættre
Har inte alls tid att bli sjuk nu
Planen ær att jag ska stå sjælv i Sandnes fram till næsta lørdag
(Med lite hjælp av Marius fredag eftermiddagna och lørdagarna)
Så blir jag liggande hemma imorgon vet jag inte hur vi løser det
Risken ær att vi tvingas stænga... ingen højdare
 
 
Men det går bra idag, åtminstone æn så længe!
 
 
Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela