sofiaisabelle.blogg.se

Fredag .

Publicerad 2013-11-08 08:01:00 i Inför VM i Brasilien 2014, Livet i Stavanger,

Så var det fredag igen
Men en sån där fredag som inte känns så mycket
Eftersom helgen är fylld med jobb
Ska snart dra mig iväg till gymmet för ett styrkepass
Innan det är dags för lite kneg på Donken, 11-18 idag
Ikväll skulle det varit dags att ta upp vår Idoltradition igen (ställdes in pga sjuk Anna förra veckan)
Men då Anna ska iväg på skojigheter med jobbet får jag och Fredrik klara oss på egen hand
Nästa fredag blir det inte heller mycket idol
För då spelar Sverige sin första playoffmatch mot Portugal
 
I förrgår bokade vi våra sista nätter i Rio De Janeiro nästa sommar
Tanken var att vi skulle boka ytterligare 4, men vi förlängde det och bokade 6 istället
De sista nätterna var ändå billiga (180kr/pers och natt) 
Och just nu är det dessutom billigare att flyga hem den 17 än den 15 som var tanken från början
Så nästa sommar kommer vi att tillbringa drygt 5 veckor i Brasilien
Känns helt overkligt, men så jäkla bra!
 
Hösten har kommit till Stavanger på riktigt nu
Snart är nog Vintern här också
Det är kallt och ruggigt ute
Igår när jag vaknade förstod jag efter en stund att vi inte hade någon ström
Hela huset var nedsläckt
Och inte fungerade internet heller
Fredrik och Anna var iväg på jobb så jag väckte Trond som somnade om lika fort
Sedan struntade jag i allt och gick till gymmet istället
När jag kom tillbaka från gymmet för att slänga i mig lite mat innan jobbet
- var strömmen tillbaka, och Trond med den (okej, Trond hade faktiskt varit man nog att fixa den, Bra där!)
 
Men nu ska jag lägga på en rem och få gjort lite nytta innan jobbet
Kroppen behöver också väckas!
 
Ha en fin Fredag allihop, hoppas ni får njuta av en ledig helg!
Dröjer nog ett tag innan jag får göra det igen
Lever på förra helgen ett tag till ^^
Ska försöka få upp lite bilder från lördagens Halloweenfest också :)
Men det får bli senare!
 
 
xoxo Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela