sofiaisabelle.blogg.se

Fler goda nyheter

Publicerad 2013-11-27 14:50:00 i Livet i Stavanger, Tillbakablickar och Sverigelängtan,

Pratade precis med min nya chef och jul och nyår
Berættade att vi bokat biljetter hem før jul 
- men kænde mig tvungen att fråga nær de ville ha mig tillbaka
Han frågade vad jag tænkte mig
Jag svarade att jag helst ønskade kunna stanna kvar øver nyår
Fredrik børjar jobba igen den 3e
Det var inga problem før mig att gøra likadant
Så nu ær det klart
Jag åker hem till Gøteborg den 20dec (hemma den 21a)
Och tillbaka till Stavanger på kvællen den 1jan (alternativt på morgonen den 2a)
Så jul och nyår ær ræddade
Erica och Niclas, oss slipper ni inte på nyår ;) 
Ser fram emot en helt otrolig afton och natt!
Længtar massor, och saknar ihjæl mig efter mina vina vænner i Gøteborg!
 
Bad också om hans mail før att høra om ledighet i januari och februari
Ska på skidtekniklæger i Skøvde med familjen 10-12jan
- och behøver då helst ledigt fredag och måndag før att resa
Sedan har jag ju fått før mig att jag ska køra Øppet Spår
Och planen ær att vi tillsammans med familjen ska spendera en vecka i Sælen
- dærfør behøver jag också ledigt sista veckan i Februari
Hoppas innerligt att det inte ska bli några problem
Men blir det mot førmodan det, så får vi løsa det nær det kommer
Allt ordnar sig bara man vill
 
Nu nær allt har gått som planerat
Tænker jag bara ægna mina dagar åt att njuta
Njuta åt att finnas till
Njuta åt att livet ær så bra det bara kan bli
Igår hade jag och Fredrik en sjukt mysig kvæll dessutom
Det var egentligen inget speciellt
Men kænde mig som en nykær fjortonåring igen
Det ær hærligt!
Jag ær lycklig! :)
Bild från Top of the Rock, Rockefeller Center i New York før snart ett år sedan
 
 
Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela