sofiaisabelle.blogg.se

Detta måste firas!

Publicerad 2013-11-15 19:03:00 i Första tiden som Stavangerbor, Inför VM i Brasilien 2014, Livet i Stavanger,

När jag kom hem idag väntade två brev på mig
Ett från Norska Skatteetaten
Ett från Svenska Skatteverket
Från och med nu är jag och Fredrik officiellt utvandrade från Sverige
Och invandrade till Norge
Norska medborgare
Men samma rättigheter som alla andra
Känns bra
 
Det måste ju firas,
Så nu blir det lite mat innan det är dags att Heja fram Sverige
Ska se matchen på Champs nere i byn med troligtivs väldigt många svenskar!
Får nog ta en öl för fotbollens skull! ^^
Har ju lovat försöka lära mig det innan VM
- 7 månader på mig...
 
Ha en fin fredags kväll!
 
 
HEJA SVERIGE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela