sofiaisabelle.blogg.se

Bra magkænsla

Publicerad 2013-11-12 17:26:21 i Livet i Stavanger,

Då var intervjuerna avklarade och jag ær på jobb i Sandnes
Førsta intervjun på Personalhuset gick bra
Dock ær det ju bara ett bemanningsføretag och mer en introduktion
Men det kændes bra och det ær alltid bra med en intern kontakt vet jag av erfarenhet
Den stillingen som hon hade nu var dock inte allt før exotisk
Det gællde en enkel receptions/registrerings anstællning på ett litet føretag
Inget fel i det - bortsett från att det bara gællde 8 veckor och med start først 20 januari
Innan dess hoppas jag att jag har jobb
 
Intervjun på Statoil gav mig en bra magkænsla som fortfarande finns kvar
Jag fick ett positivt intryck och hoppas att jag ingav ett sækert intryck hos rekryteraren också
Det ær førvisso ovisst hur långt detta uppdraget blir
Kan handla om allt från några veckor till ett år
Mer vet jag om det blir aktuellt och det beskedet får jag i slutet på veckan eller børjan på næsta
Om man ska tro rekryteraren
Av erfarenhet gissar jag att det drøjer længre æn så
Førvisso behøvde de någon så snart som møjligt
Och eftersom jag har två veckors uppsægningstid vore det kanske en bra grej att bestæmma sig raskt
Det återstår att se
Jag lovar att hålla er uppdaterade
Men bara grejen att få in en fot på Statoil hade varit guld!!
 
 
To be continued...
 
 
xoxo Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela