sofiaisabelle.blogg.se

2 dagar kvar

Publicerad 2013-11-13 13:18:00 i Inför VM i Brasilien 2014, Livet i Stavanger,

Idag är det den 13 november
Vilket med lätt matematik innebär att det är två dagar kvar till 15november
Och 15 november är det dags för första playoff matchen mot Portugal
Den matchen är vansinnigt spännande
Men om möjligt har jag och Fredrik nyligen gjort den ännu mer spännande
Härromdagen bokade och betalade vi nämligen biljetter till Sveriges gruppspelsmatcher i VM nästa sommar
Detta innebär att om Sverige går vidare från Playoff-matcherna har vi biljetter till deras 3 första matcher
Går inte Sverige vidare får vi pengarna tillbaka och står utan biljetter
 
När nästa omgång med biljettsläpp drar igång kommer vi ansöka om biljetter till final och öppningsmatch
Samt eventuellt även till 5 matcher i Rio om Sverige inte går vidare
Detta eftersom man enbart får köpa biljetter till 7 matcher per person
Och Sverigematcherna är absolut prio ETT om de går vidare :)
 
Så jag börjar redan bli nervös inför fredagens och tisdagens matcher
Kan inte ens föreställa mig hur jag kommer att känna på fredag!
Får nog bli mycket dricka så jag står ut med nervositeten!
 
http://fotbollsvm2014.nu/wp-content/uploads/2012/01/Zlatan-fotbolls-vm-2006.bmp
Så glad vill jag se Zlatan och gänget efter fredagens och tisdagens match! :)
 
 
xoxo Sofia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela