sofiaisabelle.blogg.se

Bra dag!

Publicerad 2013-12-12 15:39:57 i Livet i Stavanger,

Vet att jag har varit vansinnigt dålig på att blogga sista tiden
Men det har inte hänt så mycket intressant heller
De flesta dagarna har handlat om jobb och träning
Har kanske inte fullt hållt min plan när det gäller träning och mat
Men inte långt ifrån
Har varit väldigt flitig med att gå till gymmet
Men i lördags började jag fuska - och har sedan fortsatt med det
Insåg att så länge jag är duktig på gymmet så får jag äta
Det är faktiskt december och bara 12 dagar kvar till Julafton :)

Idag har varit en väldigt bra dag - hittills :)
Började med lite sovmorgon ihop med Fredrik
Ändå till klockan 8, hehe
Vi avklarade sedan ett bankärende
Öppnade ett gemensamt matkonto
Samt beställde nya kort, riktiga VISA kort
- istället för de värdelösa VISA electron som vi har nu
Förhoppningsvis får vi dessa nya kort redan innan vi åker hem till Sverige

Efter banken (eller egentligen innan vi var klara, datorerna strulade så jag fick gå tidigare för att komma tillbaka och signera mina papper senare) tog jag mig till Adeccos kontor
Äntligen var det dags för att signera kontraktet för det nya jobbet
Så nu är det äntligen gjort
Och på måndag är det dags för första dagen
Är så spänd och glad över att få börja
Skönt att få komma igång en vecka innan jag åker hem för att fira jul
Komma igång, komma in i det lite för att sedan hinna smälta det lite
 
Efter kontrakts signering tog jag mig till banken
- skrev under papprena och pratade lite om försäkringar
Sedan tog jag mig till gymmet
Körde hårt i två timmar och tog sedan en lång och härlig dusch och bastu
 
Nu har jag kommit hem
Sitter i soffan och bara tar det lugnt
När Fredrik kommer hem sedan så är det dags för pass två på gymmet
Blir lite kondition och bålstyrka till (om jag orkar!)
 
Ska försöka vara lite bättre på uppdatering nu sista veckan här i Stavanger
- dvs sista veckan innan vi åker hem för att fira jul och nyår :D


Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela