sofiaisabelle.blogg.se

Snipp Snapp Snut, snart är det slut

Publicerad 2013-08-30 07:55:00 i Vardagen i Sverige - innan flytten,

Dålig uppdatering, jag vet!
 
Det börjar närma sig slutet
Är just nu på väg till min sista jobbdag i Mölndals Stad
Men jag känner ingenting, jag förstår det inte
 
Igår efter jobbet åt vi middag och körde femkamp på liseberg
Jag och mina fina kollegor
Turligt nog kom jag 2a på femkampen (av 9)
En sak kan jag i alla fall köbna
Och det är att jag med all säkerhet kommer att sakna mina kollegor
 
Till fikat idag ska jag bjuda på hemgjorda cheesecakes
Sedan har jag lovat att unna mig en sista ute lunch innan jag lämnar stadshuset
För denna gången, har lovat försöka komma och hälsa på vid jul.
 
 
xoxo Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela